Promocja marki w internecie
Internet Redakcja Poleca 

Promocja marki w internecie

Reklama w tradycyjnej formie już od dłuższego czasu nie wystarcza do skutecznego pozyskiwania nowych klientów. W dobie powszechnego dostępu do internetu, to właśnie to tam, wiele firm upatruje możliwość rozwoju i efektywnej promocji.

Firma Content Organica korzysta ze skutecznych narzędzi m.in. SEO, Social Media czy WoMM. Gwarancją sukcesu są dziesiątki zrealizowanych kampanii dla największych marek w Polsce i ich kompleksowa marketingowa obsługa w sieci.

Termin SEO (Search Engine Optimization) oznacza optymalizację pod wyszukiwarki internetowe, umożliwiając na umieszczenie naszej strony w głównych wynikach wyszukiwarki Google. Optymalizację należy przeprowadzać w sposób cykliczny i ciągły.
Klient dzięki temu zyskuje:

  • dotarcie do starannie wyznaczonej grupy docelowej odbiorców,
  • wzrost widoczności strony w wyszukiwarce (używa jej 17 mln polskich użytkowników),
  • zdobycie nowych użytkowników oraz klientów (bez względu na lokalizację).

W sferze Social Media istotą działalności jest trafienie do użytkowników skupionych w mediach społecznościowych, czyli:

  • Facebook ,
  • Twitter,
  • Instagram,
  • Snapchat,
  • Peryskop,
  • Golden Line.

Kolejnym narzędziem jest WoMM (Word of Mouth Marketing), określany mianem marketingu szeptanego, pozwalający na zareklamowanie produktów jak i usług poprzez bezpośrednie kanały porozumiewania się z użytkownikami.

Zaletami tego narzędzia są:

  • stworzenie zbiorowości, dzięki której zalety działalności klienta będą rozpowszechniane pozostałym odbiorcom,
  • zysk wzrost sprzedaży,
  • wypracowanie pozytywnego wizerunku marki
  • nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi konsumentami.

Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie: www.contentorganica.pl.

Piszemy z pasją o mediach - tylko na MediaInside.pl. Bądź poinformowany jako pierwszy: znajdź nas na Facebooku i obserwuj nas na Twitterze. Czekamy na Wasze komentarze - poniżej oraz na naszym forum dyskusyjnym.